Hou je van honden en zoek je een gave social media stage? Look no further!

🐶 Over Butternut Box

Het is onze missie om gezondheid en blijdschap te bezorgen aan honden en baasjes over de hele wereld.

Bij Butternut Box geloven we dat honden het beste verdienen. Daarom maken wij vers, lekker en gezond hondenvoer. We zijn een snelgroeiend concept dat begonnen is in Engeland, nu overgevlogen naar Nederland. Hier willen we natuurlijk hetzelfde gaan waarmaken: zo veel mogelijk honden geven wat ze verdienen!

Butternut Box is een nieuw soort hondenvoer: vers. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit, langzaam gegaard zodat zo veel mogelijk vitaminen behouden worden, en er zit geen narigheid in. En ook nog handig voor de baasjes: je bestelt onze box online en wordt in perfecte porties bezorgd tot aan de deur.

📣 Over de rol

Om meer honden te kunnen geven wat ze verdienen, hebben we jouw hulp nodig. Een social media stagiair, die bijdraagt aan het ontwikkelen en implementeren van een effectief influencer programma. Zo kunnen we onze Brand Awareness en Perception een boost geven in de Nederlandse markt!

We zijn een fast-paced startup, wat betekent dat je al snel veel verantwoordelijkheid zal krijgen. Samen met onze Growth Manager en ons Marketing team, zul je bezig zijn met het bouwen, implementeren en continue optimaliseren van een doordachte influencer strategie. Het is een rol bij Butternut Box met veel ruimte om te groeien, ontwikkelen, en met een kans op een fulltime functie. 

⭐️ Over de stage

We willen er natuurlijk voor zorgen dat zo veel mogelijk honden de kans krijgen om Butternut Box te proberen. Om dat te verwerkelijken, willen we ons inzetten op growth marketing met behulp van influencers. Dit betekent dat jij je zult bezighouden met bijvoorbeeld:   

  • High impact campagnes die Butternut Box een groot podium zullen geven
  • Influencers op Instagram & TikTok benaderen, de relatie onderhouden en zorgen dat ze sterke content voor ons maken die aanslaat bij onze doelgroep.
  • Ervoor zorgen dat mensen niet uitgepraat raken over Butternut Box (zowel on- als offline)
  • Het bepalen van de juiste targets: wie zijn de geschikte mensen om Butternut Box te promoten?
  • Gave evenementen bezoeken om zo Butternut Box via WOM een boost te geven
  • Knuffelen met honden!

👋 Wat we zoeken in jou

  • Je bent vloeiend in de Nederlandse en Engelse taal
  • Je houdt van honden en hebt nu al ideeën over welke influencer daar goed bij zou kunnen passen
  • Je bent nieuwsgierig en actief op verschillende social media kanalen
  • Je weet precies welke trends er rondgaan op Instagram en TikTok
  • Je bent georganiseerd en vindt het leuk om met verschillende projecten aan de slag te gaan
  • Je bent sociaal en houdt ervan om met allerlei mensen in gesprek te gaan
  • Je waardeert onze branche en klanten die daarbij horen. Je bent nieuwsgierig naar wat écht belangrijk voor ze is
  • Je hebt vlekkeloze skills wat betreft GSuite, Excel en Powerpoint

🙌 Wat wij bieden

  • Een vergoeding van 550 euro in de maand
  • Reiskostenvergoeding
  • Vakantiedagen
  • Een gave kans om veel te leren en te ontwikkelen, maar daarnaast ook om je gewaardeerd te voelen en veel plezier erin te hebben
  • Een open, informele, flexibele en huiselijke werkcultuur
  • Vrijheid om ideeën te delen en implementeren
  • Hybride werken: 2-3 dagen thuiswerken is mogelijk
  • Een gezellig kantoor op de Vijzelgracht
  • Butternut Box korting voor je trouwe viervoeter
  • Een bijdrage in onze missie om honden en baasjes gezondheid en blijdschap te verzorgen!

🤝 Wie gaat je begeleiden?

🔥 Wat ik doe: Ik ben Raoul, Growth Manager bij Butternut Box in Amsterdam. Ik hou me bezig met het inzetten en schalen van onze marketingkanalen en deze zo goed mogelijk te laten converteren op onze website. Denk daarbij aan Social Advertenties, Google Advertenties, Email marketing, refer a friend en andere kanalen als TV & Flyers. 

💛 Waarom ik dat doe: Ik ben gek op honden, data & creatief denken! Nou dat kan dus allemaal in het growth team van Butternut. Ik hou ervan in de data te duiken, assumpties te testen en daarmee tot nieuwe ingevingen te komen. Vanuit die inzichten vind ik het heel leuk na te denken over hoe onze klant zich gedraagt en waarom hij of zij sommige keuzes maakt. Hier komen dan nieuwe creative marketing campagnes uit die we kunnen testen. 

🎒 Mijn CV in een notendop: Ik heb mijn bachelor in International Business afgerond in Utrecht en kwam er tijdens een stageplek bij het Marketing team van ‘Westwing Home & Living’ achter, dat ik data, marketing en e-commerce echt super interessant vind. Ik heb daarom besloten naar Londen te verhuizen en heb daar mijn Msc afgerond in Marketing. Ik ben vervolgens aan de slag gegaan als Marketing Manager bij Made.com & Bombinate.com. Begin dit jaar ben ik terug verhuisd vanuit Londen naar Amsterdam om bij Butternut Box aan de slag te gaan. We zijn een nieuw merk (waar ik heel erg in geloof) op de markt aan ‘t zetten en dat is de mooiste job die er is! 

🧠 Wat ik je kan leren: Een manier van werken & denken. Het maakt niet uit welk kanaal je beheert, zodra je bepaalde growth methodieken begrijpt en denkt vanuit hypotheses dan kun je elk kanaal managen in de toekomst. Ik heb een achtergrond die zowel creatief als analytisch is en die combinatie kan ik aan elke toekomstige marketeer meegeven.

Solliciteren op deze vacature

* Verplicht

resume chosen  
(File types: pdf, doc, docx, txt, rtf)


Our system has flagged this application as potentially being associated with bot traffic. Please turn off any VPNs, clear your browser cache and cookies, or try submitting your application in a different browser. If this issue persists, please reach out to our support team via our help center.
Please complete the reCAPTCHA above.